Tjenare! Igår var jag hemma själv, så jag var uppe sjukt sent. Gick och lade mig 4 för att vara exakt... 
Jag målade, kollade på Sex And The City 2, och åt en B&J. Kan tillägga att det var super mysigt! 
Idag däremot har det inte varigt så mycket vila.Mamma väckte mig klockan 10 via telefonen, och meddelade att pappa, johnny, och farfar var påväg. Resten av flyttlasset gick nämligen idag, så vi har inprincip bara bärt och packat upp. Det är sjukt konstigt hur det kunde vara så mycket flyttkartonger, när vi har gjort oss av med nästan allt! (Och köpt nytt). Så ja, nu ligger det tidningpapper över hela golvet, och det ser ut som att hela köket har exploderat. :))
Idag har också Figge (min katt) flyttat till farmor och farfar. Det känns verkligen tugnt, men jag är glad att jag iallafall kommer att få besöka henne då och då. <3
 Vill verkligen att denna flytten ska vara över snart. Det känns som om den har hållt på huuur länge som helst...
 
 (P.S: Jag har funderat på att byta ut min banner igen. Har ni några förslag på hur den kan se ut? Kommentera!)
 
 
Vad tycker ni om filtret på de tre första bilderna? Jag funderar på att byta ut det emot det kalla filltret som jag använder nu. Tycker att det ger en liten "Oldschool" känsla! :))
 
         
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress