Suck... Är hemma från skolan imorgon, eftersom min klass ska åka upp till stockholm över dagen och jag har ingen lust att följa med. Känner typ ingen, och de kommer väll typ att försvinna ifrån mig.
Själv ska jag ta emot en handmålad oljetavla (abstrakt) imorgon förmiddag. Vi ska ha den framför betongbordet, eftersom pappa har målat klart väggen där nu. (Bild på hur tavlan ser ut kommer senare i inlägget.)
Det kommer nog att bli sjukt snyggt när vi har rullat ut mattan också!:
 
Och så var det ju det här med Lady Gagas världs turné... Den är inställd.
Jag har alltså gått och väntat hela förra året på detta, och nu blir det inte av. Det känns förjävligt. Grät hela dagen, och trodde inte ens på nyheterna när jag läste om det. Är fortfarande i shock.
Tydligen så är hon fortfarande väldigt sjuk, så jag hoppas verkligen att hon återhämtar sig! :(
Men vi ska i allafall boka en resa till LasVegas och se hennes show där! 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress